Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Чебакова Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Чебакова Ю. Г. Стратегічні завдання вдосконалення вищої освіти України у контексті Болонського процесу [Електронний ресурс] / Ю. Г. Чебакова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_16 Зазначено, що процеси європейської інтеграції охоплюють усе більше сфер життєдіяльності, які включають і вищу освіту. Україна чітко визначила свій розвиток, спрямований на входження в освітній простір Європи, здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті європейських вимог, активно працює над практичним приєднанням до Болонського процесу. Визначними критеріями освіти в рамках Болонського процесу є: якість підготовки майбутніх спеціалістів, відповідність європейському ринку праці, мобільність, сумісність кваліфікації на вузівському та післявузівському етапах підготовки спеціалістів тощо. Перелічені вимоги передбачено програмою розвитку вищої освіти України.Отмечено, что процессы европейской интеграции охватывают все больше сфер жизнедеятельности, включая и высшее образование. Украина четко определила свое развитие, направленное на вхождение в образовательное пространство Европы, осуществляет модернизацию образовательной деятельности в контексте европейских требований, активно работает над практическим присоединением к Болонскому процессу. Определяющими критериями образования в рамках Болонского процесса являются: качество подготовки будущих специалистов, соответствие европейскому рынку труда, мобильность, совместимость квалификации на вузовском и послевузовском этапах подготовки специалистов и др. Перечисленные требования предусмотрены программой развития высшего образования Украины.European integration processes embrace ever more spheres of life activities, higher education among them. Ukraine has clearly defined its development directed at the integration into the European educational space, and is conducting the modernization of educational activities after the European demands, it is actively working on practical integration into Bologna Process. The defining educational criteria, according to the Bologna Process are: future specialist training quality, compatibility with European labour market, mobility, qualification compatibility at university and post-graduate stages of training specialists, etc. The enlisted demands are envisaged by the development programme for higher education in Ukraine.
| 2. |
Чебакова Ю. Г. Роль особистості педагога в ефективній підготовці майбутніх професіоналів [Електронний ресурс] / Ю. Г. Чебакова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 3. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_3_4
| 3. |
Чебакова Ю. В. Вплив проблемного навчання на активізацію творчих підходів до підготовки сучасного інженера [Електронний ресурс] / Ю. В. Чебакова // Новий Колегiум. - 2016. - № 3. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2016_3_11
| 4. |
Хавіна І. Методика дослідження формування емоційної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Хавіна, Ю. Чебакова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2021. - № 1. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2021_1_7
| 5. |
Підбуцька Н. В. Комунікативні властивості студентів-психологів, схильних до лідерства [Електронний ресурс] / Н. В. Підбуцька, А. Є. Книш, Ж. Б. Богдан, Ю. Г. Чебакова // Проблеми сучасної психології. - 2021. - № 3. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2021_3_9
|
|
|